Back to Flooring
Webb Floors logo

Webb Floors

4.322 Google reviewsClosed, opens 10 AM MondayFlooring
201 Lee Town Rd, Pea Ridge, AR, 72751Serves Pea Ridge, Bella Vista, Rogers

Ratings updated October 17, 2026

About

Webb Floors is a locally owned flooring company based in Pea Ridge, Arkansas, proudly serving homeowners, contractors, and businesses throughout Pea Ridge, Rogers, Bella Vista, and surrounding Northwest Arkansas and Soutwest Missouri communities. We specialize in professional floor installation, including hardwood, laminate, carpet installation and removal, luxury vinyl tile (LVT/LVP), ceramic, porcelain, and mosaic tile. Established in 2012, our family-owned business is led by owners Jeremy and Carrie Webb, who bring over 20 years of construction and flooring experience. Webb Floors is committed to helping customers find the right flooring solutions for their space.

Customers mention install flooring, installation quality, NWA, flooring selection, product quality, company.

Services

  • Flooring store
  • Carpet store
  • Countertop store
  • Flooring contractor
  • Tile contractor
  • Tile store

Reviews

Google

4.3

Based on 22 reviews on Google

  1. 5 star17
  2. 4 star1
  3. 3 star0
  4. 2 star1
  5. 1 star3
  • Brandon Mollet

    6 months ago

    Google

    Webb Floors completed a complicated wood and tile installation to perfection! Installers were all very polite and on time. Highly recommend this family owned company!

  • Samara Hoofnagle

    6 months ago

    Google

    Best flooring store in NWA!

    Response from the owner · 2026-04-16T21:31:23Z

    Hi Samara,<br><br>Thank you so much for your kind words and the 5-star rating! We're thrilled to hear that you consider us the best flooring store in NWA. Your satisfaction is our top priority, and it's wonderful to know we met your expectations. If you ever need anything else or have any questions, feel free to reach out. <br><br>Best regards,<br>The Webb Floors Team

  • Amber Barragan

    Edited 6 months ago

    Google

    In response to the business reply: The project was completed 4 years. Two years after completion, Webb was contacted as concerns began coming up. We were told by Jeremy it would be fine. We were not given different options for install and we don’t have plywood subflooring anywhere in our house. We’re on a concrete slab. The flooring was floated over our old laminate, which was on the concrete slab with a vapor barrier. There was a dip between the dining room and kitchen they didn’t realize needed leveled until they began removing flooring. Pic included. Jeremy was not present and the workers had to leave to get concrete so they could at least finish. My child’s toy was the equivalent to a baby walker. If that voids a warranty then that needs to be mentioned at the time of purchase. No parent would purchase flooring like that. As for not being heard, of course I wasn’t. The entire conversation consisted of being yelled at and spoken through. As for the crew, I called Carrie the same day and had to let her know I was uncomfortable in my home. When you spoke to my husband, you brought up them trashing my driveway and how I complained about it. You said the crew apologized. I sent texts and videos of all of the dust in the house, and how they used my dining table as a work bench. It’s unfortunate. We also consider the matter resolved and will be using a different company for the repairs. Our project was rushed on Saturday after we said we could do it another day, and already being postponed. We opted to go ahead with the Saturday to accommodate Webbs busy schedule. Workers arrived angry, rushed the job, and trashed my driveway. DO NOT USE THEM. I was told my babies ride on toy voided my warranty. They used power tools in the house, dust was so bad I had to hire a cleaning company and have HVAC come out to inspect our AC system. After calling twice about my concerns with the floors bending, coming apart and breaking, I was told by Jeremy it was us "choosing a cheaper option" that caused it. We were not given any other options, and when I tried to speak up and defend that, I was yelled at, talked over and hung up on. He flat refused to hear anything. When I asked for proof that I opted out of other options, the yelling just continued. The "foreman" of the crew yelled at me in my home because he was mad about not being told about the need for leveling, and now he'd have to go get concrete. I contacted Carrie the same day this was happening and had to let her know what was going on, because at that point I was uncomfortable in my own house. (Luckily I still have all the texts and pictures.) From the bottom of my heart, spend your hard earned money on a business that deserves it. Any concerns you have will NOT be handled. And if you do happen to use them, get every single thing in writing and save EVERYTHING.

    Response from the owner · 2026-04-16T21:31:23Z

    Hi Amber,<br><br>We’re sorry to hear you feel this way about your experience. We take feedback seriously and want to provide some helpful context for anyone reading.<br><br>This project was completed over four years ago, not recently. At the time of installation the schedule and scope of work were agreed-upon and the project was completed within a normal and appropriate timeframe. <br><br>During the installation an issue with the subfloor was discovered. We discussed available solutions, including additional subfloor work, or alternative transitions. You ultimately chose a slope transition option rather than tearing out the additional plywood.<br><br>Two years after the project was completed, you contacted us regarding the slope. At that time we explained that modifying it would require substantial demo and replacing flooring material. There was no follow up on this from you until now.<br><br>We also want to address a few serious claims, made in your review. We have never received any prior reports of our crew behaving unprofessionally, including the allegation of drinking on the job and we take claims like this very seriously.<br><br>Regarding product performance, manufacturer warranties do not cover damage caused by use outside normal residential conditions, ride-on toys and similar activity can fall into that category, which is why this was discussed when concerns were raised.<br><br>We always aim to communicate respectfully and clearly with every customer. We regret that that you felt unheard, as that is not the experience we strive to provide.<br><br>We stand behind the work completed, and the decision made during the project. Given the time that has passed and prior discussions, we consider this matter resolved.<br><br>Webb Floors

  • Cesar Lopez

    7 months ago

    Google

    Best place to shop for floors in NWA would highly recommend !!

    Response from the owner · 2026-04-16T21:31:23Z

    Thanks Cesar. We appreciate your business and your review!

  • Ben Tolleson

    a year ago

    Google

    I have 4 cracked floor tiles that I needed to be replaced. I have the tiles and grout to replace them. Being a flooring company I thought that either they might could replace them or recommend someone to do it. No to both. Definitely wouldn't consider this place for future flooring needs. EDIT....Thank you for putting in your reply that there were some local handyman that I could call but didn't mention them to me in person while at your store when i asked for names. I apologize for asking for your help.

    Response from the owner · 2025-10-16T21:31:23Z

    Hello Ben, <br>We have been in business since 2016 and have been voted Gold - Best of the Best Carpet and Flooring Store, Northwest Arkansas every year since 2019. Our service, selection and prices have earned us this prestigious award voted on by our customers. We are a flooring store, not a repair or handyman service company. We sell flooring, and installation services for that flooring to our customers who purchase from us. You did not want to buy flooring, you wanted repair services which as I mentioned we do not offer. There are several local handyman services you could reach out to. Good luck and perhaps someday if you find yourself needing to purchase flooring you will consider us. <br>Kind Regards,<br>Webb Floors

  • America Histerica

    a year ago

    Google

    completely rude

    Response from the owner · 2025-10-16T21:31:23Z

    My name is Carrie Webb. I am one of the owners here at Webb Floors in Pea Ridge. You just gave us a 1 star review on Google and to my knowledge you have never been to our showroom and we have never worked for you. I do not know if possibly you have left a review for the wrong Webb Floors. If you have dealt with us and are not happy with your service or experience please call me so I can work to correct the situation. My number is 479-531-0508. If you have rated the wrong Webb Floors, can I kindly ask you to remove your 1 star rating from our profile. Thank you, Carrie Webb

  • Lindsay Kress

    2 years ago

    Google

    Very happy with the quality of work and customer service provided by Webb Floors! Highly recommend.

  • Bill Davidson

    2 years ago

    Google

    Super nice ... Great prices ... Great installation crew ... 😎

  • Kaptan Kasischke

    3 years ago

    Google

    I have been waiting for over a year to hear back from the manufacturer. Supposedly we were going to get right to the bottom of it, never heard anything.. floor will not stay together very unhappy

See all reviews on Google

Photos

Questions

How is Webb Floors rated?

Webb Floors is rated 4.3 from 22 Google reviews.

When is Webb Floors open?

Monday: 10:00 a.m. to 5:00 p.m.. Tuesday: 10:00 a.m. to 5:00 p.m.. Wednesday: 10:00 a.m. to 5:00 p.m.. Thursday: 10:00 a.m. to 5:00 p.m.. Friday: 10:00 a.m. to 5:00 p.m.. Saturday: Closed. Sunday: Closed. Right now: Closed, opens 10 AM Monday. Times use America/Chicago.

What is the phone number for Webb Floors?

The published phone number is (479) 531-0508.

Other flooring companies

Browse nearby

Ask Webb Floors to call you

A local pro will reach out. Free, no account.